Меню KDT

БЛОГ РУКОВОДИТЕЛЯ

введите текст

ОБРАЗОВАННАЯ СТРАНА

bilim land

block2_eop.png?_=1495530586
<

 ВЫБОР 

введите текст

Математика пәнінен "Көбейту және бөлу 26*3 78:3" тақырыбына ашық сабақ


Күні

23-наурыз

Сыныбы     

3

Пәні

Математика

Тақырыбы

Көбейту және бөлу 26*3   78:3

 

мақсаты

Көбейту тәсілін үйреніп, қолдана алады. Бөлудің ауызша тәсілін жетік мегеруге талпынады. Сабақ барысында ойындар арқылы және жаңа әдіс тәсіл арқылы шешім таба алатын болады.

 

нәтижесі

-сұрақты қоя біледі

-өзінндік және жұптық тапсырмаларды орындауда белгілі тәртіпті ұстанады

-алған білімін қолдана алады

Өректерді тез шешімін табуды ұғынады

-бірін бір бағалай алады

Әдіс-тәсілдер

 жеке, жұпен жұмыс, АКТ, диалогты оқыту, сұрақ жауап, әңгімелесу

Негізгі дерек көздері

оқулық,  дәптер, маркер, стикер, ватман, интерактивті тақта

Сабақ барысы

Уақыты

Өтілетін жұмыстар

Ескеру

Ұйымдастыру

3 мин

Бүгінгі сабағымызға сыйқырлы сандығымыз тағы келді. Бүгін сыйқырлы сандық сырға толы. Алдымен сабаққа назар аудару және қызығушылық ату үшін сендерге  «домино» ойыны келді.

-ойнағыларың келе ме?

Ендеше сынып ішін аралап сандықшадан шыққан өрнектердің мәндерін іздеңдер.

Мысалы көбейту кестесі

8*9   72       5*8    40    3*7   21      4*9   36     6*7   42    5*7    35     4*7   28   6*5   30   3*5  15   2*9   18    5*5    25

Осы жауаптарды өсу ретімен қойып шығыңдаршы   еді аударып шығыңдар не деген сөз шықты   көбейту, бөлу  ендеше бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы шықты.

Бәрінің қатысу

Үй жұмысын тексеру

2мин

Мен жауаптарын беремен сонымен өз жауаптарын салыстырып бағалайды.

Бірін- бір тексеру

Жаңа сабақ

8 мин

Жаңа сабақ тақтада түсіндіріледі алдағы сабаққа ұқсас болғандыққтан балалардың өздеріне ашқызып көремін

26*3 =(20+6)*3=60+18=78

78:3= (60+18):3=20+6=26

 

Алғырлау оқушы шығады

Кітаппен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

Ой талғаныс

10мин

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2мин

 

6 мин

Алғашқы екі бағанды                      қалған екі бағанды «Қытайша десерт»

 «Қытайша ет»                                  арқылы тексеру

28*2      13*3                                                 29*3     19*3

56:2       39:3                                                  87:3      57:3

Жаңа алған білімді бекіткеннен кейін келесі тапсырма

Сөзді есепті шығару

Оқып қысқаша шартын құру

Әйелдер көйлегі-26

1 көйлекке-4м мата

Ерлер жейдесі-30                    ? м мата

1 жейдеге -2м мата

26*4=104

30*2=60

104+60=164                                

Шешімін және жауабын жазу

«Карусель» ойыны

 

Жылаған дауыс шығады

-бұл ненің дауысы екен?

-сыйқырлы сандықтың ішінен шығып жатқандай

Сандықшаны алып шығып жапырақсыз ағашты көсетіп қабағы түйілген ағашты алып шығу енді осы ағаштың көңілін көтеру үшін жапырақ салайық ол жапырақ ағашқа жабысу үшін мынадай тапсырма орындаңдар «бірліктерін  6-ға көбейткеде 2*6 -12 теңдігі шығатындай екі таңбалы сандарды жаз. Оны ағашқа ілу»

22*6=132

52*6=312 т.б

 

Бірін-бірі тексеру

Кім шапшаң?

4 мин

 Сандыққшадан тағыда тапсырма ашылып жатыр

Фигуралар шығып жатыр екен

-бұл фигураларды не істейміз?

-ауданын және периметірін табыңдар дейді

S-?  P-?

Әрбіреуіне әртүрлі фигура беріледі

Келесі қарлы кесек ойыны

Беікту үшін

 

Бірге жұмыс істеулері

Рефлексия

2 мин

 

Саусақ арқылы өз дәрежесін көрсету

 

Бағалау

Үйге тапсырма

3 мин

Балалардың көмегімен бағалау парағын толтырып жиынтық баға шығару.

№6 58 бет

Әділдік


Посмотреть новость на сайте учреждения

Вернуться к списку новостей

Комментарии


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь